FAQ

FAQ - často kladené otázky
Otázky a odpovede
Rozvážate diely po celom Slovensku?

Áno AUTODIELY OLLYAUTO Vám doručí diely po celom Slovensku.

Kedy budú diely doručené ak si ich objednám?

To záleží od skutočnosti, či je daný tovar na sklade, alebo na sklade u dodávateľa. V prípade, že tovar máme na sklade, zväčša je doručovaný na druhý pracovný deň a ak je tovar na sklade u dodávateľa, tak tovar je doručený do dvoch až troch pracovných dní.

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj osobne?

Áno, ponúkame aj takúto možnosť. Pri potvrdzovaní objednávky je potrebné zvoliť kamennú predajňu kde si chcete tovar osobne prevziat. Nájdete nás na týchto adresách...

Ako postupovať ak chcem diel vrátiť, vymeniť alebo reklamovať?

V tomto prípade je potrebné diel zabaliť do originálnej krabice s vypísaným vhodným formulárom a poslať k nám na adresu Hollého 30 08301 Sabinov. V prípade zvolenia inej adresy, nezaručujeme prevzatie zásielky! Tovar je možné vrátiť aj osobne do našich kamenných predajní. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.S týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Čo ak mi zakúpený diel nebude pasovať?

V prípade ak Vám nebude zakúpený produkt z našej stránky pasovať, je možné ho do 14 kalendárnych dní vrátiť prípadne do 30 dní vymeniť za iný produkt v súlade s obchodnými podmienkami.

Aké sú možnosti platby?

Platby môžu byť uskutočnené: Trustpay platba kartou alebo platba bankovým prevodom - ponúkame platobnú bránu Trustpay kde je možné zaplatiť kartou online alebo bankovým prevodom. Platobná brána podporuje aj platbu applepay a googlepay v závisloti od zariadenia a prehliadača Bankové spojenie - Dobierkou - Táto možnosť platby je uskutočnená pri preberaní tovaru od kuriéra alebo slovenskej pošty. Osobne - v našej kamennej predajni.

Viete vyhľadať aj iné diely ktoré nemáte v ponuke?

Určite áno , stačí nás kontaktovať cez chat alebo zavolať +42195147712 a určite sa budeme snažiť Vám pomôcť nájsť čo hľadáte za najlepšie ceny.

Viete mi overiť vhodnosť produktov ktoré mám v objednávke?

Áno, objednávku Vám vieme skontrolovať. Stačí pri vytváraní objednávky napísať VIN číslo vozidla a objednávku Vám preveríme. V prípade nejasností či iného problému Vás bude kontaktovať operátor.

Poradíte mi s výberom?

Ak máte akýkoľvek problém či otázku, neváhajte nás samozrejme kontaktovať a radi Vám pomôžeme.